23 лип. 2016 р.

Мір сашол

я почуваюся наче живу у якомусь цілковитому сюрі. несправжнє, видумане, та ще й зі збоченою фантазією

Тільки но в червні борці за права жінок в Туреччині збирали підписи на  петицію про заборону шлюбів неповнолітніх у мечетях (бо неповнолітніх не розписують на державному рівні), роздули ми тут історії, акції і вчора "патєрялі" ще одну 12-літню з Діярбакиру... заради чого ото ті всі акції, скажіть? коли пристарілі педофіли перестануть займати малих дівчат?

В Тр і надалі стан ЧП. про те шо мені подобається. а шо ні навіть писати не хочеться, так все ілюзорно, втрачено і порожньо.

а ше в ніч з понеділка на вівторок я собі сиділа на балконі і їла шоколадку. переглядала фейсбук. а так вже прилічно 2-гу за  годину було. вийшла на відео про те, як всякі йобані гіві і мотороли знущаються над нашими... і так все без красок показали, відверто, завбачливо написавши у заголовку 18+. і не спала я вже 3 ночі. перед ранком засинала на 2-3 години, але і то дяка винові.. чого у нас в Україні живуть так, наче війни нема? чого ніяких сука політиків не валить, шо відрізаються вуха і фотки викладають в кантактікє?  чого ніхто не зловить отих двох, перепрошую, підарасів (їх, я впевнена, більше, та не суть, коли і двох не ловлять)? чого дозволяють їм плодитися і ставати медіа зірками якимись? невже не хочеться українським офіцерам якось ще зберегти свою честь і виловити уродів?

в мене є племінник, якого можуть призвати. він закінчив університет  якраз.
і якого я не дам ні за які коврижки.
це вже більше не моя війна, шановні правителі. якшо ви не можете то всьо припинити, граєтеся життями людей, то ідіть ви в сраку! 

1 коментар:

  1. Для українських правителів війна вже давно закінчилась. Вони вже все порішали і про все домовилось. Давно. Не даремно ото трохи обмінів полоненими було. Залишилася війна для простих людей і хлопців, що там ото стоять. мене найбільше турбує те, що то, Цитринко, не тільки ніяких політиків не валить, а й більшість з тих, кого я знаю - вони просто звикли до того, що в країні. Це найстрашніше..!

    ВідповістиВидалити