19 вер. 2013 р.

Наша криза


Ну тадададамммм! ми доросли до кризи шлюбів 3-річного віку
Ви уже в курсі шо Хема я знаю давно як своїх пять пальців. Це вже потім були стосунки. Але спершу я його просто знала.

Любила як людину. А далі як чоловіка.
А тепер я маю собі такого легіня, який не виказує нічого цікавого. Днями. Ми щоранку їдемо на роботу разом. У машині здебільшого мовчимо. На роботі практично не зізвонюємося.
Потім їдемо додому разом. У машині говоримо першу хвилину після 9 годинної розлуки і знову мовчимо. Так по доброму, по хазяйськи позатикаємося і їдемо.

Дома він готує звіти та аналізи. Я скачу з Адуванкою. Потім я йду в душ і вже він скаче з Адуванкою. І спати.

Всьо. піз*єц
Кажу ж йому: розкажи а шо ти читаєш? розкажи про роботу свою. А він каже що в Стамбулі тяжко йому і вся мова

Шоб зрозуміти парадокс ситуації: ми не сваримося, нє. І ми наче б то не проявляємо байдужості. Просто от якось пусто і не творчо у мене в родині зараз.

Натомість він робить кар"єру. Відійшов від власного бізнесу. Ну практично відійшов, бо його ота кар"єра тісно пов"язана з власним. Менше з тим. Він досягає успіху, зосереджується на результаті і часом цьому радіє.
Я теж роблю кар"єру. У мене все багатомовно і офісно.

Дивлюся ото інтернет, там де пишуть про кризи. І таку муйню радять. Типу "освіжіть но ви стосунки - зробіть йому масаж". Ну шоб ви знали то у нас нормальна практика з нашими спинами по іншому не можна. Масаж і так маємо щовечора. І то вже перестало носити якийсь інтимний характер. Або ще: сходіть разом в басейн. Питання: коли? або влаштуйте йому романтичну вечерю. мала я досвід приготування тої вечері, Хем злупив ті креветки в дві секунди, запив вином одним ковтком (добре хоч не відригнув, перепрошую), дякую сказав правда, одним махом підвинув усі тарілки і свічки і розклався там зі своїми аналізами.
Інтимні стосунки не постраждали. Поки шо.
і шо мені робити? істерику закатувати? чи працювати собі мирненько? чи витягувати людину на розмову (мені цей варіант уже обрид, якшо чесно)?
Радьте давайте

Немає коментарів:

Дописати коментар