21 вер. 2013 р.

О сором мені: я дивлюся зважені та щасливі

Я вам уже казала, що далеко від України компенсую дифіцит інфи різноманітними шоу.
Ну для розгрузки ума. І я дивлюся ото зважених і не завжди щасливих. 

Часом таке враження, що людські долі стали іграшками у продюсерських руках. 
А інколи здається що оці шанси які стали доступними і реальними для українців варті всього того, що їм доводиться переживати. Адже після шоу долі багатьох кардинально змінюються.


От а чи пішли б ви у якесь шоу? у танці? у мастер шеф? у холостяка? у "врятуйте нашу сім"ю"? у детектор брехні?

5 коментарів:

  1. я б не пішла мабуть. мені здається шо це все фальшивка і все воно йде по написаному кимось сценарію. якщо я помиляюсь, я тільки рада, шо комусь це змінює життя, але я не пішла б.
    привіт, до речі:)

    ВідповістиВидалити
  2. я весною проспорила подрузі, і вона заставила мене подати заявку на холостяка))
    хаааха))
    ну, мене не взяли, по ходу, не підійшла,
    але якби взяли, то б, мабуть, пішла, чисто для психологічної встряски

    ВідповістиВидалити
  3. Я пішла би на "Детектор брехні" і в "Мастер шеф". На детекторі можна перевірити свою щирість і де пси закопані, а в Шефі - чогось нового навчитись...

    ВідповістиВидалити
  4. я ті всі шоу програмки не дивлюся.. якраз через те, що це шоу, постановка.. І реального там відсотків п'ять-десять, решта - сценарій..
    взагалі зараз по телевізору дивлюся хіба мультики і ро раз в 3-4 дні..
    в мене дітиска присіли на мультик Каю, дивимося через ех.юа і всі щасливі))

    ВідповістиВидалити
  5. я б напевне нікуда не пішла, бо сцикло.

    alicja, Осіння симфонія - підтримую вас у тому. що телик дивитися дурне діло і ставати глядачем реклам - тану його. але. ці шоу я сприймаю як книги. припускаю, шо постановка (так сам як припускаю, що сюжет абсолютна вигдака автора) і дозволяю себе обманювать)))

    Таню, ти дуже смілива.. може колись подивлюсь програму з твоєю участю.
    Олімпійко, думаю, якби ти була у Холостякові, то всі рейтинги програми зашкалили, бо таких розумних і творчих там ще не було)) ну і гарних, звичайно, тож)

    ВідповістиВидалити