13 січ. 2014 р.

Хочу ще

Пам"ятаю себе 3-4 роки тому. Вільну, дурноголову (це я про легкопідйомність на пригоди), категоричну. І бачу себе зараз. Сімейну, зважену, компромісну. Мені 28 років. У мене  є сім"я. Моя дитина для мене щастя безмежне, зірка провідна, Ада робить мене хорошою людиною, кожен день нові уроки людяності. Це така любов, що розривається серце. Кожен її поцілунок такий щирий і бажаний, ніколи не залишається без відповіді. 

Чесно кажу: я була не готова до дітей, коли завагітніла. То було для мене шоком. Ударом. І для Хема теж, до речі. І коли я з цим шоком справилася за 12 годин, то він не міг оговтатися ще з тиждень.

І тепер ми дійшли думки, що без маленьких дітей жити просто неможливо. Ніяк. Без памперсів, без бутилочок, без горщиків, без годування з ложечки, без розвиваючих програм, - все життя прісне без цих божевільних речей :) Ми кохаємося у творчому безладі іграшок (не в плані кохаємося - секс робимо, тут: насолоджуємося обстановкою). Там все у цьому безладі до ладу. Адині перли - найсмішніші у світі, ми їх переказуємо одне одному по стопіцот разів. Ми кажемо "уу белля"  - коли прифігіваємо (бо так каже вона, наслухавшись популярної пісні), ми кажемо "блюблю" замість "люблю", коли радіємо, то підкидаємо руки догори, як то робить адуван і кажемо "є-є! юху!. Ми хороші батьки, карочє. 

І ми будемо народжувати ще одну дитину. А може і не одну. І ні, я не вагітна. Ми просто так хочемо і плануємо собі. Бо любов уже знов через краї. От нижче я наводжу вам своє бачення любові у шлюбі (троха банально, і негарно намальовано, але то вже зважайте. що я на роботі)

1. Дружина та Дружин собі живуть. А хмарки то їхня любов.
2. Потім їх любов розростається, що з об"єднаної любові виходить Маля.
3. Живуть собі троє Дружина, Дружин і Маля.
4. І знов їх любов так збільшується, так вони любляться, що виходить Маля 2. 

Система понятна, як Божий день.

Непонятне ось що: коли?)
І куди нести дитину? Ну звичайно, усі молоді сім"ї (якщо вони не наділеня татами з гаманцями) мусять трошка поскитатися, а потім уже буде їм щастя у вигляді будинку, квартира та всіх благ. Але ми якби і не геть юні. Але менше з тим, головне ж любов. 


Немає коментарів:

Дописати коментар