17 січ. 2014 р.

Ми себе варті

А вони нас не варті. Вже і не можна наче обзиватися ж, по закону, на великих дядь. Тому я просто буду обзиватися. В воздух.

А якшо чесно, то всі потомилися. Морально ослабли. Є люди, на яких дивишся і здаватися не хочеться  - Поваляєва Світлана, Руслана, Богдан Яременко. У кожного, певне, є свої світила. Вони от мене надихають. 

Зловила себе на думці, що хочеться абстрагуватися. Закрити очі і наче б то це все не з нами. Але, на жаль, а може на радість, - це з нами.

Переоцінка дружби відбувається. Переоцінка людей. 

Кличко не виглядає зараз героєм. А міг би. Олег Скрипка не достатньо активний на ЄМ, і взагалі його поведінка викликає сумніви. Олесь Доній... Така двояка ситуація. Пішов на компрміс з владою у плані грошей з бюджету. "На компроміс за гроші" - це звучить саме так. Я не знаю як виправдати таке і не можу прийняти Олесеву відповідку, що то гроші на округ. Фак! Фак!! Як ті с*ані прєзікі нами граються! Як ті бандюгани розділяють нас!

Майданівці за крок до відчаю. Балансують, але не здаються. Я боюсь, що люди візьмуться за лопати. І думаю, що протилежна сторона на це заслуговує.

Я просто думаю куди його писати? в які уже права людини можна вірити і де брати адреси, які б нас урятували? як так поміняти закони, понаписувати Х** зна чого і попідписувати.. і люди мають схавати?!?! Да ви с*ки нарвалися! - кричиться мені всередині, а ззовні я просто сиджу. Бо я не знаю що робити.

Але ми себе варті. Ми варті історії нашої, козаків, партизанів, героїв. І ми мусимо довести, що ми вищі і розумніші за дурнів, які думають, що нами керують.



Немає коментарів:

Дописати коментар