23 січ. 2014 р.

Світло на Майдані

Неправильно писати у цей час про свої емоції. Україна переживає набагато сильніше, аніж я офісна криса в Туреччині.

Вчора мене заїла совість. У тих загиблих за мене і моє майбутнє не буде дітей. не буде сімей. вони невинно вбиті і очищають своєю кров"ю наша сьогоднішнє. сто разів дивилася як Сергій Нігоян читає Шевченка. Якби я була неодружена, молода  і ТАМ я б точно у нього закохалася. Красивий.. З чистою вимовою. З загостренним почуттям справедливості - саме це почуття робить з людини людину. БОже, як же шкода тих хлопців!!!!!!

А Юрій Вербицький!! Цвіт нації! Науковець! Прекрасний і красивий. Його викрали з лікарні. І мордували. Як у далеклму минулому. Можна було б ще багато говорити. 

Свою місію я зараз бачу в інформуванні закордонних каналів. Багато країн не володіють точною інформацією... Плюс будемо займатися зборами коштів на потреби Майдану.


No pasaran! NO PASARAN!!!!

Світло наших очей і сердець на МАЙДАНІ мусить світити....

Немає коментарів:

Дописати коментар