28 бер. 2016 р.

про тутешніх коучів

дуже мені пдобається тенденція коли всі, хто може зв"язати слова в купу стають великими письменниками, блогерами і відомими людьми ващє. В Тр такого не дуже, тому вже якшо і з"являється на горизонті хтось з модним названієм роду діяльності "коуч", то аж цікаво стає.

Ото приїздив у школу дядя один - Фатіх Калкинч зветься. В Тр він продвинутий коуч в питаннях освіти, семінар дуже класний провів, живенький такий.
Так шоб радикальних новин то я не чула, зато старі прості істини ще раз проговорив, гарні приклади понадавав і якось з інтузіазмом за вчителювання взялася.
Так от. 
1. Кімната, у якій дитина повинна працювати. приглушене світло усюди і ьільки над столом яскраве. Робочий стіл. на столі книжка - ручка. Якщо треба якусь інфо з інтернета краще її зберегти і в онлайн не входити. бо потоки інстаграмів, фейсів і т.д. просто не дають можливості зконцентруватися.
2. про моб телефони дітям. ващє заборона. не тільки дітям. але і дорослим. коли всі дома, телефони на вібру в коридорі залишати. І нехай весь світ зачекає (с) продемонстрував наукові досліди, які доводять галість цього винаходую Перейти на пейджера дуже навіть корисненько, мені здається. (класні приклади з нового для мене поняття "КІНЕСТЕЗІЇ"  - цікаво дуже - гляньте в гуглі.)
3. про мам квочок розказував. про таких, які все знають про дітей самі, замість дітей. Типу, чи наїлася дитина. чи хоче дитина пісяти (типу, "Ма. я йду спать", "Нє, Вась, попісяй спершу". "Та ну, мам, нема пісяння шота", " А ти піди в туалет і тобі захочеться". Даже серед батьків у моєму класі є такі кашпіровські, прям пісяння програміють дітям.

І ше багато тем, які розтягнулися на 3 з половиною години. 

на останок, скупила я пів стенда кгижок і пішла з миром

Немає коментарів:

Дописати коментар