31 лип. 2016 р.

Про свекра


  • ·        За сім років ми з ним пережили всякого. Вірніше, пережила я, а йому завжди було до лампочки, принаймні зовні.
  • ·        Зветься він прозаїчно – Алі. Людина з неабиякою харизмою, та коли з ним спілкуєшся щодня, часом шукаєш бейсбольну біту. Непроізвольно так. Коли мої батьки приїжджали до мене, він їх обхажував так, шо моя мама – царство їй небесне – витріщала на мене очі і питала чи я часом не тойво, раз НА ТАКУ ЛЮДИНУ могла шось казати. Алі баба став найкращим другом і моєму татові. Він курвить Хема часто і глибоко, але знову ж таки, минає час і все забувається. Не відчувати емоцій до нього просто не можливо.
  • ·        Алі баба («бабА» з турецької тато – наголос на 2-му складі) цілковито і безповоротно повернутий на Аді-Дарині. Це його єдине уязвіме місце і тільки біля неї він зніма маску курдського коза-ностри. Колись він був мухтаром села, і, подозрєваю, бути суворим і непохитним, то частина його піар компанії, шо затяглася. Але Ада-Дарина грає ним, як циган сонцем, якшо треба построїти халабуду з простирадл, то їй десь на якому боці в нього тюбітєйка, як то кажуть)
  • ·        Він зрадницька шкура. Зраджував маму у молодості, як сам хотів, і нема йому прощення (принаймні від мене). Імєєцця навіть позашлюбна дочка (окрема тема для посту). Та зараз друга людина на якій він повернутий після Ади, то мама. Часом бачу, шо їй це уже і не дуже нада. Та іноді, вона «тає»)))
  • ·        Підхід до мене у нього був дуууже спєцефіческій. Він висміював мої макарони (окрім рису і булгуру для нього начої їжі не існує). Реготав над моїми порядками (щодня треба пилососити і мити поли, за його переконаннями). Він був упевнений, шо Аду ми неправильно кормимо і виховуємо. Та уже рік як людина вспокоїлася. Він побачив, шо мене з курса не сабйош. Бачить, шо з Ади толк получається. А Хем спокійний і вгодований (най даже макаронами).
  • ·        Ото приїхав він з Малатії, де був у родичів два місяці. Привіз яблук і абрикосів. Питаю його «скучили може?». «За ким?, - каже, - за українською невісткою – ха-ха-ха!» Скучив, значить)))

1 коментар:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    ВідповістиВидалити