6 лип. 2016 р.

ще одна стадія

не подобаються мені всі ці байрами, вихідні і таке інше

По-перше, гостей у мами (шо живе прямо над нами) кури не клюють, люди толпами заходять-виходть, спокою ніякого, вихідних до фіга, нічого не сплануєш. По-друге, батьки десь тоже віються. По-третє, Хем на роботі прям аж сутками майже, а я, як одинока вуглиночка ))))

Це вперше мене коробить від того, шо я сама вдома. Ну я не геть сама, є Ада, у якої уйма друзів на вулиці і їй ващє не до мене, вона он мені недавно призналася: "Мам, Ріко для мене ВСЕ!" Ріко - то наш бульдог. Той шо хранцузький. Дуже самовпевнена канальйя. 

І ще це вперше, шо я дивним чином ну зовсім не можу нічого знайти, аби себе зайняти. Просто пустка якась. Дивлюся дурацькі шоу, п"ю баняками кавинки, он сємки вже даже лускаю, як рядова троєщинська гопота.

можу розказати як мене курвить моя зовиця (чи як воно зветься, чоловікова сестра, га?). Але то не хватить інтернета. і знающі говорять, шо то так нормально, коли між сестрою і невісткою якась неприязнь. а коли утюгом по башці ударити хочеться це теж нормально?

ну шо ж, ще раз зі святами

Немає коментарів:

Дописати коментар