10 січ. 2016 р.

Про отримання громадянства в Туреччині

 Почну з того, що коли одружені в Тр 3 роки то маєте повне право подавати документи на отримання громадянства. 

Але я дочекалася 5 років. В принципі гострої потреби не було, працювала через отримання дозволу на роботу. Але коли постало питання про державну роботу, ясний пень, дорога туди мені була заказана.

У квітні 2015 ми підняли зади і позбирали документи, стандартний набір складався з:

  1. паспорт і його переклад, завірений нотаріусом
  2. свідоцтво про народження з апостилем і перелад (завірений нотаріусом)
  3. аілє джуздани (турецька шлюбна книжка))
  4. чоловіковий нюфюс джуздани (кімлік по-простому)
  5. якшо є діти, то їхній кімлік
  6. довідка про те, де ви прописані
  7. довідка про стан здоров"я
  8. дурний пункт: довідка про те, шо ви володієте турецькою (забіжу наперід і скажу, що такої довідки я не достала, а просто говорила з тьотьою, шо приймаа документи сама і вже вона засвідчила. шо в турецькій мові я шурупаю)
наш путь почався з того, що ми просто пішли і віддали всі ці доки в Nüfus Müdürlüğü. Сказали, шо позвонять. Правда, позвонили швидко, за два тижні і запросили на співбесіду. Там нам задавали коварні питаннячка, типу якого кольору у вас вчора бул постільна білизна? де ви вчора вечеряли? де народилася чоловікова мама? улюблений колір чоловіка? Хема питала про розмір моєї ноги? чи дозволить він мені працювати після отримання громадянства? чи є у мене проблеми з турецьким менталітетом? і як звати мою старшу сестру?

після співбесіди я пішла здавати відбитки пальців. для системи турецької. потім почалися гавняшки, невідповідність між транслітерацією кирилиці і латинниці, повторний переклад документів, справка з консульства шо мій тато Anatolii & AnatoliY то один і той самий тато. тут треба бути на стрьомі всім, у кого можуть бути варіянти перекладів. Перекладайте так, як у вас написано в першопочатковому перекладі. Ми ж усе підігнали так, як у мене було в аілє джуздани, та то продовжило процедуру на 2-3місяці.

І о диво: 29 грудня, перед Новим роком мені зробили подарунок, все таки дали громадянство. І тепер у мене є кімлік. І страховка на роботі ;)

Подавайте документи і забудьте за них, доведеться чекати. Дехто 18 місяців. і по 24. А дехто 4. Мій термін 8 місяців.

всім добра.



Немає коментарів:

Дописати коментар