1 квіт. 2014 р.

Не читаю

Довгий час не можу засісти за читання. Стільки причин - події в Україні, хвороба мами, непорозуміння з Хемом... мій будинок зараз не те місце, де я почуваюся найкраще. Нестабільність, нестабільність. 

От Ада  - єдина людина, яка дає мені 100% щастя ;)


Стільки книжок і такий мінімальний рівень бажання. Геть як не я.

Треба мені прорив. Клин клином. Тобто треба якась така магічна книжка, яка могла б привести мене до тями, вгармонізувати навколишній світ. 

То хто ща порадить?

3 коментарі:

  1. Мілан Кундера «Нестерпна Легкість Буття»
    раджу:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Рибко. я теж часом думаю, шо не варто шукати нового, варто перечитувате те, що вразило колись.

      дуже слушно

      Видалити
  2. рятуйся достоєвським.
    "біси" або "браття карамазови" або взагалі що завгодно його)

    ВідповістиВидалити