5 лист. 2016 р.

Про гарантії, вірніше про їх відсутність

В проекті де я працюю зараз я з"являлася протягом кількох років періодично. А потім, після школи вирішила, що все таки пора мені попрацювати тут серйозно.
Про роботу в Туреччині ходе багато легенд, і в мене є така колекція, та відколи я стала громадянкою з цим набагато простіше. 
Офіційно і гордо я зайняла своє місце за столом і продовжувала трудиться. І вже в кінці жовтня в компанії почалася криза, яка затронула 200 (!!) осіб. Да, 200 осіб виперли з роботи. 
І так цікаво витурюють: від прибиральниць до начальників проектів. І у всіх своя історія, свій шок. У кого кредити висять, у кого освіта дітям. Дехто приїхав працювати з інших міст, познімали квартири, дітей у школи відправили і на тобі!
Я поки сижу в куточку. Не трогають ше. Але вже дякую Богу за те, шо батьки вчили не жити на одну зарплату.

Про хороше. Конкурс Моя турецька історія

Немає коментарів:

Дописати коментар