13 серп. 2016 р.

VIP гості і шочок

Шочок - то по-людськи "шок", але оскільки від чисто людського у мене залишиллося трошки, тому магу сєбє пазволіть висказуваться як мені хочеться)))

Писала уже про те, що маю роботу не бий лежачого (тьху-тьху), звичайно є аврали, але після школи ці аврали наче легка розминочка для важкоатлета.

Так от гості компанії у нас бувають різні, та зачасту відомі (не завжди відомі для мене). А отже ми мусимо бути готові до будь яких капризів і забаганок. І якщо турецькі знаменитості можуть хотіти інтересних речей (наприклад вертоліт до ринку у Бодрумі), то одна чудова модель, шо бере участь у показах Вікторія Сікрет (я не жартую) сама простота: робить собі сальто по дорозі, дурачиться з дітьми своїми і не вимагає марципанів. Обслуговуючий персонал її любить понад усе, вона завжди усміхається, а електрикам он даже каву зробила - у чувака електрика шок до кінця дня був)) 

висновок - чим відоміше - тим простіше. і чим глибше - тим адекватніше.


2 коментарі:

  1. Юль, а що зі школою, чому покинула? Здавалося, що то твоє твоє.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. моє то моє, але організм уже не витримував темпу і відповідальності. Моя сім"я рік жила без Юлі-мами а жила з Юлькой-вчителькой))

      Тепер часом вони не мають Юлі-мами по кілька вечорів, мають вночі-приходящу Юлю-бревно-від-втоми. Та зато ми маємо наші вихідні, якісь послуги і більше сімейного часу, наче)

      Видалити